do read and enjoy . you love it ? do follow my blog . you hate it ? angkat kaki dan blahh :)

Dec 13, 2010

master

erk ! tajuk entri akan mengelirukan anda . bukan pasal aku sambung master , aku ni pon baruu setahun jagung . haha .. lama sangat aku tak update blog , al-maklumlah budak SPM . okay okay , berbalik kepada cerita sebenar .. sebenarnya nak beli guitar , tapi tak pandai ! so kena la belajar dengan Mr.Master yang bernama Alif Arjunaidi sebelum membazir duit membeli guitar . setelah di cabar oleh si buncit comel , aku pon makin bersemangat nak belajar , yelahh , aku nak lagi terer dari dia ! malu la babe kalah dengan perempuan ! ;) petang-petang , pergi pantai , belajar guitar . petik sana petik sini , tangan keras macam kayu .. tapi bila dah almost satu minggu , dah jadi lembut sikit dahh . 


erk ! okay okay , aku agak selenge . dan yang sebelah itu lah Mr.Master yang mengajar aku .. bukan sahaja guitar tetapi silat pon dia ajar . jangan pandang remeh , he's very talented also baikk sangat :) gambar silat tak di capture pulak sebab , errr , kat rumah Mr.Master ade tulis " camera not allowed " *kelentongg !


sekian terima kasih :)

4 comments:

  1. hahaha...azri ka blaja silat ??
    dok lembik la da lpas ni eyh..
    camera not allowed ke pic tu penoh ??? HAHAHA :p

    ReplyDelete
  2. eleh ... mu ingat mu boleh menag ke ...

    ReplyDelete
  3. hahaha , sayangkuhh budak lembikk ><

    ReplyDelete