do read and enjoy . you love it ? do follow my blog . you hate it ? angkat kaki dan blahh :)

Dec 26, 2010

budak besar

wuu spm habes . lame tak update blog . dah berabad spm habes baru aku update . lepas jea habis spm aku terus meneruskan basi misi aku untuk meneruskan kerja ! dan akhirnya Alhamdullilah .. hotel Vistana menerima kehadiran aku dengan gembira , aku datang kerja siap berkompang ! *tipu . sebelum aku kerja . siapa yang selalu teman aku kat rumah untuk mengisi masa lapangkuu ? study ? ohh buku sudah aku sedekah kan di syarikat surat khabar lama . bangun tidur , nak tidur semua dengan aisya .. anak sedara aku ! bukan gf baru , cukup lah satu =.= aisya aisya aisya budak comel dan manja , muka ala-ala mia sara pelakon adamaya tu , cuma aisya ni kecik lagi baruu dua tahun lebih . tapi bagi aku , aisya lagi cute kot . hehe . jangan marah ye peminat mia sara =.= ..

cute kan ? aku cakap tak percaya 
ouhhh harap anak aku nanti cute macam dia ~

* oh ye . happy birthday untuk si buncit comel kuh , jaga hadiah elok2 , 10 tahun akan datang saya nak tengok hadiah tu elok lagi awak jage   and , selamat bersekolah . KUANG KUANG KUANG



sekian terima kasih :)

No comments:

Post a Comment